lørdag 13. desember 2008

13. desember - og en familiebukett

I går fikk jeg pynta inngangspartiet vårt - så nå ønskes alle besøkende god jul iallefall....så får bare resten av huset "gå seg til" etterhvert ;o)

En julegave til ble unnagjort (ingen sjanse for at mottakerne leser denne bloggen *kniis*)


Skrev ut bilder av familien som jeg limte midt i en stor blomst fra Heidi Swapp, limte dem på blomsterpinner - og vips: en familiebukett. Har laget et "planteskilt" der det står: "Her dyrker vi familien". En QK-bie ble festet på streng, og et par papirblomster ligger nedi krukka. Et lettvint og fort-gjort gave :o)

Nå har jeg satt deig til lussekatter, skal straks vekke hottentottan - så skal vi bake! Ha en riktig fin Luciadag!


3 kommentarer:

Nina sa...

Heisann, og god Lucia! Sender du nedover noen lussekatter når de er ferdige eller? Her bakes det nemlig ingenting!
Så kul blomsterbukett du har laget, det er en ide som lagres i bakhodet :)
Tusen takk for super fine stempeltrykk de siste dagene, det er dagens høydepunkt å åpne konvoluttene fra deg altså *klem*

Trine sa...

Nydelig bukett!!! Nu blir de glad ;o) Ha en fortsatt fin Lucia!

Lena Katrine sa...

Så kult! En mer personlig julegave skal man lete lenge etter!

Ski-treff sa du? Hæ, hvem, hva, hvor, når? Klart jeg må få med meg det!!! Da ses vi jo igjen ;o) Det gleder jeg meg til!

Jeg skal på jobb igjen i morgen...blæh... Men i kveld har jeg 'feiret' bursdagen min med god middag hjemme hos mamma og pappa sammen med flere familiemedlemmer - koselig! Bakte medbrakt kake selv i dag tidlig - "Verdens Beste"/Kvæfjordkake, og den fikk bein å gå på!! Men ingen lussekatter...det får bli neste år!

Ha en fortsatt god helg! Klæm *-*