torsdag 22. mai 2014

Tavle-freebie - og hobbyrom-to-be ;)

Hobbystæsjet er fortsatt god nedpakka - MEN det kommende hobbyrommet mitt er bygd!
...ja, altså...ikke helt ferdig - men konturene av det er nå klart ;)

(beklager den dårlige kvaliteten på bildet)
Her på loftet skal jeg (etterhvert) få lov til å furte utfolde meg med kreative krumspring! Er det rart jeg holdt på å gå gjennom loftgulvet (som faktisk er mulig, siden det bare er takstoler her, enn så lenge *fnis*), da jeg fikk en liten smakebit på arealet i går kveld. Innredningsalternativene ligger og surrer i hodet mitt - men før jeg kan begynne å leke her, skal resten av huset klargjøres ;)

I et anfall av kreativitet, lekte jeg meg litt i photoshop - og resultatet er her:


Har lekt meg litt med tavlebakgrunn og forskjellige skrifttyper. Det fins mange tøffe gratis-fonter på f.eks. dafont.com. Om du ønsker å lagre, er det bare å klikke på bildet - sånn at det kommer opp i originalformat, så høyreklikke og lagre :) Enjoy - og ha en fortsatt fin dag!