torsdag 1. oktober 2009

En vakker torsdag

Etter mange dager med øsende, pøsende regn - ser vi endelig et lite glimt av sola i dag :o)

I dag er første dagen i ny stilling som Prosjektsekretær hos Chili Harstad as :o) Selv om jeg har vært på Chili siden høsten 2007, så er det ganske deilig å gå over i ei fast stilling!! *weee*

Nå er det bare 15 dager igjen til Ski-treffet og jeg GLEDER meg!!!! Gleder meg til å møte igjen trivelige scrappe-jenter, til å få nye impulser på kurs - til faktisk å få scrappet litt *fnis* Gleder meg til å være nattevakt - det er nå blitt en "tradisjon" ;o) ...også er jeg kjempespent på om byEvy-stemplene kommer i hus til da....



Her er forresten Bayaz og gjengen...hvis det skulle vært helt "riktig", så skulle LillePusi hatt kaninen Sprett på hodet, men det så litt teit ut - så da ble det "stand-in" ;o)



Minne-hjørnet trengte et litt avlangt stempel - og da ble det en liten nisseunge med mange gode juleønsker :o)

...og til slutt en kar som ble "født" sist det var treff i Ski, i mars ;o)


Ha en strålende høstdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Digger stemplene dine og lurer på om jeg må kjøpe noen bare for å ha...samle liksom?? Fremdeles skuffa for at jeg ikke kommer meg til Ski, men noen ganger får man innse litt begrensninger :)

Maya sa...

HURRA!!!!
Himmel og hav,som jeg gleder meg til å slå klørne i desse lekre,mrsomme og vakre stemplene!!!
Ikke lenge til nå ;)
Go`klem fra Maya :)