tirsdag 1. juni 2010

★ BlogCandy byEvy ★

1. juni - sommer!!
Midnattsola er tilbake her i nord - elsker lyset på denne årstiden. Det er tanken på dette som får oss nordlenninger til å "holde ut" mørketida ♥


Fantastisk utsikt fra stuevinduene mine, ikke sant?

...men - siden sommeren endelig er kommet, midnattsola er på plass og at jeg snart har bursdag - så feirer jeg livet og tilværelsen med et lite blogg-sukkertøy! *weee* Også vil jeg så gjerne få gi noe tilbake til dere - som en liten takk for at dere tar dere tid til å titte innom bloggen min, og ikke minst for all inspirasjon og koselige kommentarer!


Sukkertøyet inneholder bl.a Spellbinder-dies, blonder og bånd, charms, blondeservietter, metall-stensil, "filmstripe"-ramme og 3 byEvy-stempler.

Her er en nærmere kikk på charmsene



...og her er byEvy-stemplene



For å være med på trekningen må du gjøre følgende:
1. Bli en følger av bloggen min (hvis du ikke er det fra før…)
2. Legg igjen en kommentar i dette innlegget, slik at jeg finner deg.
3. Lag et innlegg med et bilde av sukkertøyet i bloggen din, hvor du linker tilbake til dette innlegget.

Fristen for å bli med i trekningen er lørdag 12. juni :o) Jeg trekker en vinner søndag 13. juni.

Lykke til!


50 kommentarer:

mettepip sa...

Jeg blir gjerne med på feiringen din jeg Evy!
Så fantastisk midnattsol! Kan ikke skryte av den utsikten fra stuevinduene her gitt;)
Jeg har lagd et innlegg i bloggen min og lagt meg til som følger. Trodde jeg fulgte bloggen din allerede, men hadde deg visst bare i blogglista mi.
Du får nyte de herlige lyse dagene og kose deg med bursdagsfeiring!
klem fra
Mette

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.
Har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-scrappeting.html

Klem fra Hilde

Trine Pedersen sa...

Fant bloggen din via Mettepip sin blogg. Så mye flott du lager, her må jeg bare følge med. Bloggcandy er gøy, så jeg hiver meg med. Legger den også i sidebaren hos meg.

Ha ei fortsatt fin uke.

Hilsen Trine :)

PS Nydelig midnattssol i Tromsø, snart har vi den her i Bodø også.

-Sanna- sa...

Kjempefin candy du har.
Jeg blir med glede følger hos deg.
Jeg har linket til candyen din i bloggen min.

❤ Kaia sa...

Wow, for en lekker candy. Selvsagt vil jeg følge bloggen din, og legger deg i blogglista mi også.
Legger bilde og link i sidebar'en min.
Klem fra Kaia

Turid sa...

Jeg fant også candyen din via Mette sin blogg, og nå har jeg kost meg ordentlig med litt snoking rundt i bloggen din. Jeg vil absolutt være følger :)
Jeg poster candyen i sidebaren i bloggen min, hvor jeg linker tilbake til deg - straks!
En alldeles lekker utsikt av stuevinduet ja .... Har hatt gleden av å få se både Nord-Norge det siste året, på grunn av at jeg har en mann som reiser rundt og holder kurs - så i steden for at han kommer hjem i helgene, så får jeg komme på besøk :)
Takk for titten i bloggen din.
Nyt sommernettene :)
Hilsen Turid

nergele's puslerier sa...

Ja,visst skal vi feire att sola har kommet tilbake,har aldri opplevd midnattsol så det kunne ha vært gøy å se,men jeg får kose meg her på østlandet og nyte de hærlige dagene her nede..
Jeg legger meg til som følger og legger ut linken din på candyen...

Jeg har aldri vunnet en candy så jeg får håpe det snart er min tur..

God sommer...

Fra Hilde Johanne

Unknown sa...

Hei Evy!

Jeg henger meg gjerne på!

Skikkelig fin candy du har satt sammen her! Jeg håper jo så klart at jeg er så heldig å vinne denne, men om jeg ikke gjør det? Vell så gratulerer jeg den heldige vinneren så klart!

Skikkelig fine stempler og veldig fint arbeid du gjør! Så kommer nok til å følge med deg videre etter denne Candyen også!

Ellers ønsker jeg deg en strålende dag oppe i det glade nord og er max misunnelig på midnattsol!

Mvh

Carina som bor i Bergen hvor solen titter frem sånn i ny og ned blant regnskyene ;)

Plundis sa...

Ja, hvorfor ikke feire slike deilige ting?? Og jeg blir gjerne med på feiringen din...
Har lagt meg til som følger (du lager jo så mye fint...) og lagt candyen ut i sidebaren min med link tilbake...

Så gjenstår det bare å krysse fingrene... =)

Klem
-Gro-
aka Plundis

Nancy sa...

Fristende godtepose du har her, Evy-Kristin:O) Flott blogg, og mye fint å se på; jeg har kommer gjerne tilbake hit:) Har linket godsakene i bloggen min.
Takk for sjangsen til å bli med.
Klemmer fra Nancy;O)

Hege sa...

Kjempefin candy du har.
Jeg blir med glede følger hos deg.
Jeg har linket til candyen din i bloggen min.

Helle sa...

Jippi,jeg er også med !!
Følger er jeg fra tidligere og nå finner du godteposen din i bloggen min :-)

-Helle-

Mona :) sa...

Hei!

Er følger av bloggen din og lagt ut Blogcandy`n din i bloggen din.

Klem Mona

Nina sa...

Åhh, for en fantastisk blog candy!! Må jo selvfølgelig være med på den :)

Iler inn i bloggen og reklamerer for deg!

Klem fra Nina.

Anonym sa...

Å, jeg vil ha en kamel *ler* tar gjerne litt midnatssol også jeg ;) Med den mørketida fortjener dere all sola dere kan få i hele sommer!! *klem*

Hege sa...

Å for en herlighet! Og da mener jeg selvfølgelig candyen din, og midnattssola!
Jeg følger deg mer enn gjerne videre - og har lagt ut reklamen for candyen din i sidebaren min! Da gjenstår det bare å krysse fingre og tær.. Nyt de laaaange lyse sommerdagene i nord!

Klem Hege

Anonym sa...

Hei på deg, Evy-Kristin! ♥
Jepp, utsikten er min & din, og HELT fantastisk! ;) *Fnis!*

Ååå, for en så utrolig flott candy du har.. Denne vil jeg HA nå.. *Sukk!* Masse flott og masse herlige scrappesaker, I want it!! ;) Hehe!!

Har lagt deg i sidebaren min nå jeg, for jeg måå jo bare være med på denne! :-)


*Klæm!*
PS; korsn farge vil du ha på bursdagskortet ditt?! ;)

Katinka sa...

Good morning Evy,

wooow what a fabulous candy!!! Thanks a lot for the chance to win!!
I linked it to my sidebar and follow your blog now- it's fantastic here!

I wish you a wonderful weekend with your family!

Greetings from Germany!
Katrin

http://www.hobby-eck.de/

Larisa sa...

Hello Evy! I hope I can take part in this candy? It is great! Thanks for the chance to win it )))
I am a follower of your nice blog. I linked this candy on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Hugs. Larisa.

Bodil sa...

Hei. Så fint bilde av midnattsola. Herlig candy, den blir jeg med på. Har lagt et innlegg i sidebaren min med link og bilde. Har også lagt meg til som følger.

Regena sa...

Great candy u have here..I became a follower and linked u up on my sidebar...thanks for the chance

Min hobbyverden sa...

For en flott candy du har! Krysser fingrene for å vinne den assa. Flott blogg har du og! Jeg har lagt meg til som følger, og lagt deg til i sidebaren min og linket tilbake til deg.
Smil fra Ane Lene

Ellinore sa...

Såååå....flott candy, blir gjerne med på den.har lagt meg som følger, candyen ligger i sidebaren i bloggen min....og linket til deg.
God helg....Klem:)

Ane sa...

Hei! Så flott candy du har laget til!
Denne vil jeg gjerne være med på :D
Kjempe flott blogg du har :)
Ha en fin lørdag :)
Klem Ane

Janne-Lise sa...

Tusen takk for muligheten til å være med på trekningen av dette sukkertøyet. Jeg har lagt meg som følger, fått det i blogglisten min og linket til candyen din i sidebaren på min egen blogg.

Heg var mye flott hos deg, så jeg kommer gjerne tilbake. Ønsker deg en strålende og solrik helg :)

Janne-Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Heisann!
Wow, fantastisk blog-candy! Jeg blir gjerne med!;o)

Klemmer Ida:o)

Angella sa...

Hei Evy
Jeg er i bursdagsmodus både lørdag 12. og søndag 13. :)) ...det er klart jeg vil være med i candyen din!

Ha en fortsatt fin helg
Angella

Kosemilla sa...

Først og fremst: Gratulerer med dagen!

Så en stor kompliment for den fine og kreative bloggen din som jeg har fulgt en stund. Masse flotte prosjekter til inspirasjon, og ikke minst humor og glimt i øyet!

Og sist, men ikke minst; takk for muligheten til å vinne alt det flotte blogg-godiset! Har allerede noen byEvy-stempler, og kunne absolutt tenke meg å utvide samlingen. De er søte og morsomme!
Krysser fingrene og håper på det beste!

Solskinnshilsen fra
Camilla

Kleine85 sa...

Hey,

thanks for having the chance to win such a great candy! It's really awesome!!

I am a follower nor and I linked you on my sidebar.

Greetings

Tanja

Berit sa...

Fantastisk blogcandy som jeg gjerne vil være med på :) Følger har jeg blitt og linker til deg fra sidebaren min.
Ha en flott søndag:)

UlrikaT sa...

Vilken flott BlogCandy!
Selfølgeligt så vil jeg vare med og feire så jeg har blivit følgare og laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/06/evys-blogcandy.html

Maria Therese sa...

Hærlig sukkertøy! Har linket med bilde i blogen min :)

Cathrin sa...

Flott candy, tusen takk for muligheten til å vinne den. Har lagt meg til som følger og linket til candyen i bloggen min. Stemplene som du lager er bare så flotte!
Håper varmen kommer til oss her i nord også så vi virkelig kan kose oss med sommer!
-Cathrin-

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flott candy! Det var nydelig bilde av sola!

Håper det er greit at jeg linker til candyen i sidebaren min i stedet for innlegg...

Nina sa...

Jeg har registrert meg som følger og lagt ut link på bloggen min. Vil gjerne gjerne vinne sukkertøytet :D

Rosa Forino sa...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public in post on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
i am new follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

Jeanett sa...

Så flott candy du har satt sammen. Har linket til bloggen din i sidebaren min:) Har også blitt følger, og gleder meg til å følge deg framover:)

Bea sa...

Kjempefin Candy, og jeg har nå lagt meg til som følger, skriver kommentar nå ;o) og jeg har laget innlegg om den i bloggen min :o)

Hilsen Beate

Regina sa...

That's an awesome collection of goodies you're giving away. I have my fingers crossed.

I’m now a follower of your lovely blog and I have added your candy in my sidebar.
Thanks for the chance to join.
Regina*

Anonym sa...

Happy Birthday Evy-Kristine! I wish you a wonderfull day!Thanks for offering this lovely blogcandy and the chance to win this!
I've put a link on my blog: Stempelientje and keep my fingers crossed!
Greetings from Stempelientje.

Heike's Creativeplace sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy, thanks for the chance to win. I've linked you on my sidebar and i'm a follower.

Your Blog is wonderful, i'm come back :-)

Hugs
Heike

Askeladden sa...

Jeg er med på din herlig Give away:). Har lagt deg til som følger og skrevet et innlegg om din give away på bloggen min. Men har skrevet andre blogg innlegg etter innlegget om din give away. Så du må bla for å finne blogg innlegget.

handmadecreativity sa...

Hi, I'm Taced, new on your site... I try and I post the link on my blog:
http://handmadecreativity.blogspot.com/

Chiara Handmade sa...

your blog is really nice and zyour candy too!!! I love the charms!!!
i'm follower and a link is in my sidebar

Aud Kirsten sa...

For en flott blogcandy, den blir jeg gjerne med på!
Ha ei flott helg!

Meretekj sa...

Kjempeflott candy som jeg gjerne vil være med på.
Er følger, og har skrevet om candyen i min sidebar.
Ha en fin lørdag.

Pysselbus sa...

Oj, jag hittade in hit av en slump och har ni givetvis lagt till mig som följare.

Vilka underbara saker du gör! Lägger dig i min blogglista också så jag kommer ihåg att titta in ofta ;-)

Har länkat till din candy på min blog!

//Linda

Mo sa...

Dear Evy!
Your candy is gorgeous...
Hugs,
Mo

Aina sa...

For ein drøm av ein blogcandy... har selvfølgelig lagt meg til som følger av denne fine bloggen! Skal jammen det skyndte meg å legge ut bilde av blogcandyen på min blogg med ein gang :) Ha ei fortsatt god helg!