onsdag 23. juni 2010

I disse VM-tider

...nok et utenom-hobbyistisk-innlegg fra meg. Jeg har nemlig ikke kreert noe på "en evighet" - fordi jeg holder på å pusse opp (eller faktisk pusse ned) et soverom. Det er prioritet nummer én om dagen, siden beboeren kommer hjem 8. juli *woohoo* Det blir godt å få min "karibiske" prinsesse hjem, etter nesten et år på utvekslingsopphold. Gleder oss masse til å få henne hjem - og til å vise henne nyrommet ;o)

Med en fotballfrelst keeper-sønn, er det ikke til å unngå at man blir fóret med mer eller mindre nyttige/unyttige (stryk det som ikke passer) forballfakta *fnis*

Syns denne stripa fra Pondus er så herlig!



...også denne da - kjekt med ekstrautstyr!



Ha en strålende sommerdag - for dere som har sommeren...her i nord glimrer den med sitt fravær. Og siden sola nå har snudd, så håper jeg at den er snudd denne veien ;o)

Ingen kommentarer: