tirsdag 3. januar 2012

Om kjærlighet

"Det er ikkje sant at kjærleik gjer blind.
Kjærleik gjer klok!"
- Haldis Moren Vesaas -



Jeg er glad for at jeg tør å ta sjansen, tør å åpne hjertet mitt, ta sjansen på å blottlegge meg - og kanskje ende opp med å bli såret...

Man skal elske helhjertet og aldri være redd for å vise sin kjærlighet!

Har du tenkt på at jo mer man deler kjærligheten, jo større blir den :-)
Kjærlighet er en underlig ting;
Hvis du forsøker å holde fast ved den, mister du den. Gir du slipp på den, kommer den tilbake til deg mange ganger sterkere, og blir en glede for alle som får en del av den!

Jeg er glad for at jeg har evnen til å ha et åpent hjerte - og tør å satse på kjærligheten igjen ♥



1 kommentar:

mettepip sa...

Nydelig skrevet Evy!
Så vakkert par dere er!
Nyttårsklem fra
Mette