tirsdag 4. november 2008

4x5 om meg..

Jeg er blitt tagget av Nina

Ting jeg liker:
1. De 3 vakre ungene mine - og kjæresten min <3
2. Tanteungene mine *tante sine hjerter* og den nære familien
3. Fotografering og scrapping
4. Tegning, fargelegging, maling - og andre hobbyprosjekter *klipp og lim er kjekt* ;o)
5. Kravle opp i go'stolen med ei bok

Ting jeg ikke liker:
1. Falske personer *blæh*
2. Uærlighet!
3. Krangel og uenighet
4. At noen grer håret mitt *au - så utrolig hårsår*
5. ..å lage middag (syns det er pyton å finne på noe å ha) - husvask ;o)
(også må jeg bare føye til; at ungene låner fargeblyantene mine *kniis*)

Favoritt mat/drikke
1. KYLLING!
2. Vann
3. Heimelaga pizza :o)
4. Salat *mmm*
5. Sjokolade *shhhhh*

Sanger på Ipod/spilleliste:
..nå har jeg ikke IPod - og på mp3-spilleren ligger det lydbøker *kniis* Men jeg lytter til musikk innimellom, og da liker jeg å høre på
1. Gode gamle, som bl.a Eagles - og boy-band-søtsuppe-musikk ;o)
2. Espen Lind (trur nok jeg er litt forelska, ja..)
3. Jørn Hoel *rødme litt*
4. Marit Larsen
5. Heine Totland

...også var det å finne 5 jeg vil vite mer om (som ikke allerede er blitt tagget )

Aase
Ingveig
Åshild
Trine
Linda

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: