lørdag 24. januar 2009

Litt støvtørking - og noen awards

...puh - innom en liten tur for å "tørke støv". Bloggen var jo nesten gjengrodd, og det er ikke hybelkaniner som spretter rundt....der ser mer ut som moskus *kniiis*

Først av alt - tusen takk for koselige hilsener og awards!! *klæmme*

Denne lå og ventet på meg i bloggen til Nina. Fikk den for hyggelige kommentarer og kreative evner :o) Tusen takk vennen!!

Reglene er som følger:
1. Link i din blogg til den du har fått awarden fra.
2. Gi den videre til 5 personer(som må gi den videre til 5 stk).
3. Link i din blogg til de som får den av deg.
4. Gi beskjed om at de har fått den.
5. Skriv 5 ting du er avhengig av.

*puh* Første steg unnagjort - hmm...ser at veldig mange allerede har fått awards så jeg "hopper elegant" over til punkt 5:

Jeg er avhengig av:
- mobilen min *rødme*
- internett *rødme enda litt mer*
- minst 8 timers nattesøvn (helt håpløs!!!)
- mine kjære <3
- ...og i perioder; sjokolade *plystre, plystre*


"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".

Tusen takk til Lena Katrine for denne koselige hilsen - gleder meg til å se deg igjen i Ski på marstreffet *klæmma* :o)

Har fått denne før, så jeg velger å ikke gi den videre til noen spesiell, men til deg som har tuslet deg innom her på besøk!!

Og sist, men ikke minst - inne hos Nina lå denne koselige hilsen. Tusen takk, snuppenella! Åh som jeg gleder meg til å feire bursdagen din på scrappetreff i Ski!! :o)

Denne skulle videresendes til 7 blogg"venner" - men jeg velger å bare ta et lite knippe her:

1. Trine - stolt over at du er søstra mi *klæmma*
2. Lene - du er en inspirasjonskilde og en skikkelig solstråle :o)
3. Kathrine - du lager din egen vri på ting, deler inspirasjon og har interessante tankerekker *kniis*
4. Åsa - har fulgt hennes blogg leeeenge. Her finns alltid så mange gode inspirasjonskilder, små og store gleder! Tusen takk for at du blogger!! :o)

Jeg er "midlertidig ute av drift" (ikke ulik dagens tenåringer *kniis*) - men det begynner å gå seg til! Ble operert forrige fredag, fjernet litt overføldig hud etter svangerskap og vektnedgang. Operasjonen gikk bare fint, har hatt det litt tøft etterpå - hadde kanskje ikke ventet at jeg skulle ha så mye smerter *kremt* Er blitt litt lettere etter at drena ble fjernet på torsdag og bandasjen i går - så nå går jeg rundt her i lekker body (he, he - ikke egentlig...). Må bruke kompresjonsplagget enda noen uker *blæh* ...man skal lide for skjønnheten.... ;o)
Gleder meg til overskuddet vender tilbake!!!

Ha ei riktig fin helg - og ta gjerne med en liten moskus på tur ut herfra c",)

1 kommentar:

Lena Katrine sa...

Hei vennen!

Sender over varme tanker og mange gode klemmer, i håp om at du vil føle deg litt bedre ;o)

Gleder meg til vi treffes på Ski;o)

God-bedring-og-ta-vare-på-deg-selv-
klemmer fra meg til deg