fredag 13. februar 2009

♥ Kort - og sånn..♥

Dagene går forholdsvis fort, selv om jeg er sykemeldt og stort sett vært flink til å følge legens ordre (...altså holde meg i ro...).

♥ Søndag kom tante si lille dukke - Emilie - på besøk til mormor og bestefar. Jeg har vært der borte hver dag, og snuppa har vært hos tante. Vi har kost oss masse!! Sparket på tur og vært ute i sola ♥
...resultatet (eller bivirkningen, kanskje..) er rennende nese, sår hals og vond i hodet i dag...men, men - det går nok over!

Har også fått pusket med stempeltrykk - og laget noen kort.

Morsdagskort ble det til mamma'n min, forsiden kan jeg ikke vise (enda) *kniis* - men slenger ut innsiden.


...og baksiden... ;o)

...sånn kan det gå når man ikke helt har fått med seg årsskiftet *LOL*

Har hatt noen andre småprosjekter også:

1 mønsterark + 3 kartonger + 3 like stempeltrykk = 3 ulike kort




Gleder meg til i morgen, da kommer lillesøster Trine og tante sin lille luring, Sebastian. De skal være her ei uke ♥ Regner med det blir full fart - og jeg vet at onkel Cato gleder seg til å kjøre traktor sammen med Sebastian :o)

Ha en fin fredag-den-trettende - jeg forblir på sofa'n, under et pledd med en god kopp te!

3 kommentarer:

Kirsten Aune sa...

Hei kjære deg!
Ååå - disse kortene dine er såååå nydelige! Fargeleggingen din er helt magisk!! Så morsomt å se tre forskjellige kort med samme mønsterpapir og motiv. Skulle ønske jeg klarte å lage så kule guttekort!
Nå er det ikke lenge igjen til treff! Skynd deg å bli frisk!!
God bedring og god helg, Evy Kristin!
Gode klemmer sørfra

Nina sa...

Hei og hopp :)

Kjempe stilige kort du har laget, sprekt fargevalg. Laget faktisk kort med han der i går, og kunne ikke komme på hvor jeg hadde det trykket fra. Men nå husker jeg det, det var jo i kalenderen fra deg :)

ha en flotters lørdag og valentine *klem*

Anonym sa...

Så lekre kort!! Og året er jo akkurat starta så ikke rart du skrev feil *fnis*
Kult guttestempel du har brukt på nederste kortet :)