tirsdag 25. november 2008

Tirsdagstanker - og en hyggelig hilsen


Dagene flyr avgårde... Etter ei koselig helg på hytta hos gode venner, er det jammen blitt tirsdag alt! Jeg er inne i gruble-modus for tiden. Det kan være ganske irriterende til tider - spesielt når man havner langt inne i en tankespiral. Innimellom føler jeg meg litt som Gruble-Smurfen: "Hvorfor ditt og hvorfor datt - og hvorfor var det stjerneklart og kaldt i natt, og hvordan kan det skje at noen stjerner faller ned? Hvorfor har gammel-smurfen grønne fingre når de er blå? Hvordan kan det skje og hvorfor blir det sånn?" ...og sånn går nå dagene... Hvorfor kan man ikke tillate seg å bare nyte hverdagene når man har det så fantastisk bra? Hvorfor må det sitte en liten en på skulderen og hviske inn i øret: "Enn om...?" Så har vi tankesurret gående igjen...*sukk* Kanskje er det fortidens erfaringer som lager krøll for meg - det er jo nesten for godt til å være sant, så da må jo noe være galt en plass. Nei, jeg tror jeg må lære meg å bruke affirmasjoner aktivt i denne "tulle-tanke-tiden" for å få meg ut av gruble-og-lage-seg-merkelige-tanke-spiraler-modus ;o)
"Du har det utrolig bra og har tenkt å fortsette med det!" *så-det-så*

:o)

Denne hyggelige hilsen har jeg fått av søte Nina - med følgende begrunnelse:
Evy Kristin fordi du er såååå god å ha, og har noen fantastiske evner til å gjøre en annen glad.
Tusen takk, Nina - du er en ordentlig go'ing *sukk i hjertet* :o)


Ingen kommentarer: