tirsdag 2. desember 2008

2. desember - en LO og en adventsblogg






Se hvilke søte små som viste seg da jeg åpnet kalenderen min i dag :o)

Åh - jeg er så glad for at vi fant på å dele stempeltrykk, Nina! Nå skal jeg kose meg helt fram til julaften med disse koselige trykkene - bunken vokser dag for dag :o)Syns jeg er kjempeheldig!! *gliise* Like moro hver morgen; åpne konvolutten og sjekke "hvem" som bor der. Jeg digger advent!!!

Tusen takk, søte du!
*klæmma*






Jeg satt og bladde gjennom noen LOer som jeg har laget - og da fant jeg ut at jeg skulle dele denne med dere:

Lagde den til en konkurranse på Minneriket - temaet var regnbue. Satt med QK-tanga og trykket ut alle firkantene i regnbuens farger (og vel så det) for så å lime dem på et sort bakgrunnsark. Det var ganske mye jobb - og jeg tror neppe jag gidder å lage en sånn til de andre to hottentottene *kniis* Er nok en av de LOene som jeg liker aller best - i sin "enkelhet" ;o)

Ha en fin kveld!



PS! Dere MÅ bare beøske Åshild sin adventsblogg - hun gldedet mange i fjor med sin kalenderblogg, og har heldigvis laget en ny i år:
24 varme tanker
Besøk den - og kos dere!! <3

1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Denne var fantastisk fin, som du sier - i all sin enkelhet. Denne skal ikke ødelegges med mye pynt.

Klem, Ellen Karin.