onsdag 3. desember 2008

3. desember - Gratulerer med dagen svigerfar Henning!!




I dag flyttet en søt liten hÄnglar-gutt inn sammen med de andre stempeltrykkene mine. Jeg digger svenske Marie sine herlige hÄnglar&stÄnglar - hun har laget noen aldeles bedårende motiver, og jeg gleder meg til å se hva som kommer framover <3





I dag har min svigerfar, Henning, bursdag. Gratulerer med dagen - du er en flott og omtenksom pappa og svigerfar, en tøysete og hengiven bestefar. Vi er kjempeglade i deg!
Håper gaven passet og falt i smak - og at ho mor steller godt med deg på bursdagen din ;o)

*mange klæmma fra alle oss på Sandstrand*

Henning pleier å si at han ønsker seg noe med knapper på - og siden ikke det var en eneste knapp på gaven i år, måtte det jo bli knapper på kortet ;o)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: